Wij creëren merken die inspireren, zorgen voor relevantie en meer waarde bieden dan het product alleen.

Dit doen we via welk communicatiekanaal dan ook. Creativiteit* en inzichten uit de markt zijn hierbij de basis. Zo bouwen wij van A-Z succesvolle merken die een consistente campagne in communicatie en beleving hebben, zowel online als offline.

Wij hebben een manier van werken ontwikkeld die ons en onze klanten al meer dan 30 jaar succes in farma, OTC, supplementen en medische hulpmiddelen brengt.

Wij kennen de wereld van health & life sciences. We weten wat er gaande is, wat er nodig is, maar ervaren ook hoe moeilijk het soms kan zijn om verbinding te maken met mensen. Door buiten de gebaande paden te treden en onze kennis uit de 4 markten te combineren proberen we te verrassen. Op vele manieren proberen wij altijd op zoek te zijn naar nieuwe manieren om te verbeteren en groei te creëren voor onze klanten.

Een nauwe samenwerking met onze klanten staat bij ons centraal. Daarom willen we jou en jouw merk leren kennen. Van daaruit kunnen we ondersteuning bieden in het bepalen van de juiste strategie. Onze brede ervaring en de kennis van vele markten, ziektebeelden en productgroepen helpen daarbij. Uiteindelijk kan een goede strategie alleen succesvol zijn als we de juiste tactics bedenken en die verdomd goed implementeren.

Om er zeker van te zijn dat onze tactics de grootste impact hebben, hebben wij ons eigen model ontwikkeld. Het 4C-model. Ons model gaat over het overtuigen van je doelgroep op basis van inzichten en waardevolle inhoud, de juiste structuur aanbrengen on je content, inspelen op de nieuwste ontwikkelingen en super creativiteit*.

Het is onze mix om van A-Z online en offline succesvolle merken te bouwen.

Wij kennen de wereld van health & life sciences. We weten wat er gaande is, wat er nodig is, maar ervaren ook hoe moeilijk het soms kan zijn om verbinding te maken met mensen. Door buiten de gebaande paden te treden en onze kennis uit de 4 markten te combineren proberen we te verrassen. Op vele manieren proberen wij altijd op zoek te zijn naar nieuwe manieren om te verbeteren en groei te creëren voor onze klanten.

Een nauwe samenwerking met onze klanten staat bij ons centraal. Daarom willen we jou en jouw merk leren kennen. Van daaruit kunnen we ondersteuning bieden in het bepalen van de juiste strategie. Onze brede ervaring en de kennis van vele markten, ziektebeelden en productgroepen helpen daarbij. Uiteindelijk kan een goede strategie alleen succesvol zijn als we de juiste tactics bedenken en die verdomd goed implementeren.

Om er zeker van te zijn dat onze tactics de grootste impact hebben, hebben wij ons eigen model ontwikkeld. Het 4C-model. Ons model gaat over het overtuigen van je doelgroep op basis van inzichten en waardevolle inhoud, de juiste structuur aanbrengen on je content, inspelen op de nieuwste ontwikkelingen en super creativiteit*.

Het is onze mix om van A-Z online en offline succesvolle merken te bouwen.

SCORE COMMUNICATION 4C MODEL

CREATE

We believe that it helps if the design is recognizable and original. A good design evokes the right emotion and can steer the eyes of your target group to where you want them to go. Creativity is therefore the main basis of our model in execution of the tactics. It ensures recognizability and the right brand positioning.

COMPOSE

Everyone is different and often makes decisions in the emotion of the moment.
For example, people react differently to colors or you have fast and slow readers. The trick is to serve them at the same time. That’s why we play with the structure in the composition of your content. We want to make sure that we achieve an optimal result for everyone in your target audience.

CONVINCE

You seduce people with concepts and texts that hit them right in the heart. We do this by knowing your customers’ market, finding the right emotion and trying to stay away from the ratio. We often go against the grain in order to come up with messages with the highest effectiveness.

CHANGE

Being open to other ideas provides new perspectives that you might not initially expect. To continue to surprise and to keep the engagement as optimal as possible, continuous adaptation is required. Every day brings new insights.

Services

strategische
brand planning

Patient support

Digitale content creatie

Salesforce support

Medical Copywriting

Direct to consumer communicatie

Medische educatie

Corporate communicatie

HCP communicatie

Digitale communicatie

Advertising communicatie

Brand identity

Service design en solutions

Campagne creatie, ontwikkeling, executie

Onze 1+1=5 formule voor farma

FARMA marketing

Het binnenstappen in een spreekkamer van de arts is er helaas steeds minder bij. Artsen geven steeds vaker de voorkeur aan contact via digitale kanalen. Dit verandert de spelregels voor customer engagement gigantisch.

Waarom? Nou, online is er een overdaad aan informatie! Dus om te zorgen dat jouw content gezien wordt moet je echt uit een ander vaatje gaan tappen. Online bepalen we in een split-second of de aangeboden content relevant voor ons is. Online kan iemand je makkelijk negeren. Je voet tussen de deur zetten en doorduwen zit er niet meer in (eentje uit de oude doos).

Wil je daarom dit spel goed spelen, dan moet je open staan voor verandering. Laat je daarom inspireren door onze 6 tips die leiden tot een betere online customer engagement.

Lees meer
Onze 1+1=5 formule voor OTC

SCORE ft ELAUNCH

Wij zijn een gespecialiseerde partner die leveranciers in de “consumer healthcare” helpt om hun omzet een boost te geven. Dit doen we door consumenten een positieve merkbeleving op de winkelvloer mee te geven, ze te helpen bij het maken van de juiste keuze en het creëren van een voorkeurspositie bij de retailer.

Deze aanpak is ontstaan doordat wij in onze samenwerking met diverse klanten opmerkten dat de schaalbaarheid van kennisoverdracht en de merkbeleving bij de verschillende retailers effectiever en efficiënter kan.

Wij geloven in een holistische aanpak van je merkpositionering in combinatie met een super executie. We kunnen dit volledig verzorgen, doordat we de juiste relaties bij verschillende retail-ketens als ETOS, DA, Kruitvat, Vitamine Store, Holland and Barrett etc…hebben.

Het resultaat is een hogere verkoop en een retailer die met je wil samenwerken.

Lees meer

* Uit onderzoek blijkt dat een euro besteed aan een campagne die als creatief wordt beoordeeld, bijna twee keer zoveel impact heeft op verkopen, dan een euro die wordt uitgegeven aan een campagne die laag scoort op creativiteit. Dit effect neemt toe als een campagne langer en breder wordt ingezet. Creativiteit is daarmee nog altijd het magische ingrediënt voor goede communicatie (bron: Harvard Business Review, June 2013).