Wij willen wel veranderen,
maar niet veranderd worden

In onze dagelijkse samenwerking met meerdere partijen komen wij regelmatig onderwerpen of uitdagingen tegen die ons verbazen, opvallen of om meer aandacht vragen. Omdat niks vanzelf gaat en we in een wereld leven die vraagt om continue aanpassing, vinden we het leuk om af en toe het één en ander uit te zoeken en dit op te schrijven.

HELP!! Hoe krijg ik in hemelsnaam online meer aandacht van mijn artsen?

LEES MEER

Succesvoller opt-ins verzamelen van artsen?
Het zijn net mensen, dus benader ze dan ook zo!

LEES MEER

Durf anders te zijn, want voor middelmaat is geen plaats meer!   

LEES MEER

ZONDER EMOTIE GEEN ENGAGEMENT!

LEES MEER

In 6 stappen naar een effectief content marketing plan 

LEES MEER

LinkedIn efficiënt en effectief inzetten bij farma marketing

LEES MEER

Wat heb je nodig voor
de marketing van weesgeneesmiddelen

LEES MEER

Drie tips om artsen succesvol een e-mail te sturen

LEES MEER

‘THE HOLY GRAIL’: MAXIMALISEER JE KLANTCONTACT!

LEES MEER

Wat doe je
als je weet dat mensen
geen advertenties lezen

LEES MEER