SCORE ft. ELAUNCH
GEEF JE OMZET
EEN BOOOOOST!
(laat je merk leven)

Wij zijn een gespecialiseerde partner die leveranciers in de “consumer healthcare” helpt om hun omzet een boost te geven. Dit doen we door consumenten een positieve merkbeleving op de winkelvloer mee te geven, ze te helpen bij het maken van de juiste keuze en het creëren van een voorkeurspositie bij de retailer.

Deze aanpak is ontstaan doordat wij in onze samenwerking met diverse klanten opmerkten dat de schaalbaarheid van kennisoverdracht en de merkbeleving bij de verschillende retailers effectiever en efficiënter kan.

Wij geloven in een holistische aanpak van je merkpositionering in combinatie met een super executie. We kunnen dit volledig verzorgen, doordat we de juiste relaties bij verschillende retail-ketens als ETOS, DA, Kruitvat, Vitamine Store, Holland and Barrett etc…hebben.

Het resultaat is een hogere verkoop en een retailer die met je wil samenwerken.

FAN VAN JULLIE MERK

Wij maken een doorvertaling van jullie merkstrategie naar relevante leercontent gericht op de winkelmedewerkers van de retailer. Door de kennis die zij opdoen groeit hun zelfvertrouwen om het product te adviseren en komt het merk top-of-mind.

Vervolgens koppelen wij aan deze leercontent een creatieve activatiecampagne. Met deze aanpak stimuleren wij consumenten om naar de winkel te komen en kunnen de winkelmedewerkers hun opgedane kennis meteen toepassen en starten met verkopen. Alles bij elkaar draagt dit bij aan een betere merkbeleving door het hele kanaal.

Ons uiteindelijke doel is om zo van iedere retailer, winkelmedewerker en klant een fan van jullie merk te maken.

ONS PRODUCT

Op basis van jullie merk schrijven wij het script, zorgen voor de juiste branding, nemen de microlearnings op, doen de editing en zetten de content + de activatiecampagne weg bij de retailers en media die voor jullie relevant zijn.

Kortom, we kunnen jullie volledig ontzorgen, we vergroten de merkbeleving en we zorgen voor een optimale binding met jullie merk. Het resultaat is een BOOOST voor de omzet en een efficiëntere inzet van het promotionele budget.