SCORE
  • Work
  • Blog

Wat doe je als je weet dat mensen geen advertenties lezen

Blog
  • Ongeveer 27 miljoen vormen van content wordt er dagelijks gedeeld
  • Gemiddelde aandachtspanne is sinds 2000 van 12 seconden tot 8 seconden gedaald. Dat is een seconde minder dan een goudvis!
  • We controleren onze telefoon 150 keer per dag en onze e-mail tot wel 30 keer per uur.
  • In de wereld verdubbelt elke 18 maanden de hoeveelheid informatie.
  • Al deze informatie en gegevens creëren een strijd om de aandacht van klanten tussen brands, uitgevers en marketeers.
  • Maar wat nog belangrijker is, het dwingt bedrijven om steeds meer als creatieve ontwerpers te denken. Het wordt steeds noodzakelijker om visuele analogieën te gebruiken om je waarde propositie onder de aandacht te krijgen.
  • Om klanten bewust te krijgen van je waarde propositie blijft reclame een belangrijk onderdeel van een marketingcampagne.
  • De oplossing is op papier een eenvoudig concept. Mensen lezen geen advertenties, ze lezen wat ze interessant of vermakelijk vinden. Dus als je gaat starten met een reclame of marketingcampagne dan moet je aansluiting vinden bij de interesses van je klanten. Maar hoe……………. De customer journey is een eerste aanzet en verder is het vooral ook:

Try, learn, improve, repeat oftewel van proberen kun je leren

Benieuwd hoe we je creatief kunnen verrassen?

Call
Mail

Contact

Laan van Kronenburg 14, 1183 AS Amstelveen
(het gebouw van de Nederlandse film ‘de lift’ uit 1983)
The Netherlands, +31(0)71-36 46565

Martijn Brandenburg
director | partner
06 113 689 07
brandenburg@scrc.nl

2024 | SCORE COMMUNICATION