In onze dagelijkse samenwerking met onze opdrachtgevers komen we regelmatig onderwerpen of uitdagingen tegen die onze aandacht trekken. We verdiepen ons er graag in en schrijven erover.
-
Photography behind the scenes
Read more: Photography behind the scenesNovo Nordisk Door Novo Nordisk zijn we gevraagd om een nieuw communicatief concept te ontwikkelen voor een product. Creatief concept Bij de ontwikkeling…
-
Read more: Product positioneren vanuit de wereld van de patiënt. ZEKER DOEN!
Binnen onze industrie gebruiken we vaak de begrippen customer focus, product focus en patient focus. Van mij zouden we het…
-
Read more: Wat doe je als je weet dat mensen geen advertenties lezen
Try, learn, improve, repeat oftewel van proberen kun je leren
-
Read more: ‘THE HOLY GRAIL’: MAXIMALISEER JE KLANTCONTACT!
Iedereen staat open voor contact mits de content en oplossingen relevant en waardevol zijn! Wellicht een open deur, maar kijk…
-
Read more: Drie tips om artsen succesvol een e-mail te sturen
Een aantal jaren geleden stond in een rapport van Microsoft dat onze gemiddelde aandachtspanne is gezakt naar net boven de…
-
Read more: Wat heb je nodig voor de marketing van weesgeneesmiddelen
Introductie Marketing voor weesgeneesmiddelen lijkt in eerste opzicht aantrekkelijk maar biedt ook zeker uitdagingen t.o.v. de klassieke farma-marketing. De marktomvang…
-
Read more: LinkedIn efficiënt en effectief inzetten bij farma marketing
Iedereen staat open voor contact mits de content en oplossingen relevant en waardevol zijn! Met een multichannel aanpak probeer je…
-
Read more: In 6 stappen naar een effectief contentmarketingplan
Marketing is ‘the act of telling a story that people want to hear En dus in veel gevallen een andere…
-
Read more: ZONDER EMOTIE GEEN ENGAGEMENT!
Wat maakt de reclame van Nike, Heineken en Centraal Beheer (even Apeldoorn bellen) zo krachtig? Juist, de emotie. Ze spelen…
-
Read more: Durf anders te zijn, want voor middelmaat is geen plaats meer!
Einstein zei ooit: “Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg”. Ofwel, zonder te veranderen zal je…
-
Read more: HELP!!Hoe krijg ik in hemelsnaam online meer aandacht van mijn artsen?
Helaas…. het binnenstappen in een spreekkamer van de arts is er steeds minder bij. Artsen geven steeds vaker de voorkeur…