In onze dagelijkse samenwerking met onze opdrachtgevers komen we regelmatig onderwerpen of uitdagingen tegen die onze aandacht trekken. We verdiepen ons er graag in en schrijven erover.
Recente blogs
-
De farmaceutische industrie staat op het punt een revolutie door te maken, gedreven door de opkomst van kunstmatige intelligentie (AI). Van het versnellen van medicijnontwikkeling…
-
Binnen onze industrie gebruiken we vaak de begrippen customer focus, product focus en patient focus. Van mij zouden we het alleen over de patiënt mogen…
-
Try, learn, improve, repeat oftewel van proberen kun je leren
-
Iedereen staat open voor contact mits de content en oplossingen relevant en waardevol zijn! Wellicht een open deur, maar kijk eens naar je eigen consumentengedrag.…
-
Een aantal jaren geleden stond in een rapport van Microsoft dat onze gemiddelde aandachtspanne is gezakt naar net boven de acht seconden. ACHT! Niet veel…
-
Introductie Marketing voor weesgeneesmiddelen lijkt in eerste opzicht aantrekkelijk maar biedt ook zeker uitdagingen t.o.v. de klassieke farma-marketing. De marktomvang voor weesgeneesmiddelen en zeldzame ziekten…
-
Iedereen staat open voor contact mits de content en oplossingen relevant en waardevol zijn! Met een multichannel aanpak probeer je zo veel mogelijk impact te…
-
Marketing is ‘the act of telling a story that people want to hear En dus in veel gevallen een andere insteek dan we met zijn…
-
Wat maakt de reclame van Nike, Heineken en Centraal Beheer (even Apeldoorn bellen) zo krachtig? Juist, de emotie. Ze spelen in op het gevoel en…
-
Einstein zei ooit: “Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg”. Ofwel, zonder te veranderen zal je nooit weten of je een…