Novartis HF
Door Novartis zijn we gevraagd om een nieuw communicatief concept te ontwikkelen voor een product.
Creatief concept
Bij de ontwikkeling van het creatief concept duiken we altijd eerst in alle beschikbare marktonderzoeken, data en de inzichten die we van het brand team krijgen. Vanuit daar bepalen we dan samen met het brand team wat we willen bereiken met de campagne en wat dan daarvoor de juiste strategie is. Dit vormt de basis voor de ontwikkeling van meerder creatieve conceptuele richtingen waaruit Novartis kon kiezen.
Finale concept
Uiteindelijk is er een conceptuele richting gekozen en die is uitgewerkt tot een finale campagne. Novartis heeft er voor gekozen om de nieuwe campagne volledig door ons te laten fotograferen en niet te gaan werken met stockmateriaal. Het voordeel hiervan is, dat je oneindig veel beelden kan schieten die je later weer kan gebruiken in verschillende communicatiekanalen.
Waardevolle content
De gekozen campagne en strategie heeft ook meteen richting gegeven aan de contentcreatie. Hiervoor hebben we meerder vormen van content ontwikkeld voor online en offline kanalen.