In onze dagelijkse samenwerking met onze opdrachtgevers komen we regelmatig onderwerpen of uitdagingen tegen die onze aandacht trekken.
We verdiepen ons er graag in en schrijven erover.
-
Creatief concept
Meer: Creatief conceptRhythm Pharmaceuticals Rhythm Pharmaceuticals vroeg ons om een nieuw communicatieconcept te ontwikkelen voor een medisch product. Vraag Ontwikkel een onderscheidend campagnebeeld gericht op…
-
Meer: De Opkomst van AI in de Farmaceutische Industrie: Innovatie en Uitdagingen
De farmaceutische industrie staat op het punt een revolutie door te maken, gedreven door de opkomst van kunstmatige intelligentie (AI). Van het versnellen van medicijnontwikkeling…
-
Meer: Product positioneren vanuit de wereld van de patiënt. ZEKER DOEN!
Binnen onze industrie gebruiken we vaak de begrippen customer focus, product focus en patient focus. Van mij zouden we het alleen over de patiënt mogen…
-
Meer: Wat doe je als je weet dat mensen geen advertenties lezen
Try, learn, improve, repeat oftewel van proberen kun je leren
-
Meer: ‘THE HOLY GRAIL’: MAXIMALISEER JE KLANTCONTACT!
Iedereen staat open voor contact mits de content en oplossingen relevant en waardevol zijn! Wellicht een open deur, maar kijk eens naar je eigen consumentengedrag.…
-
Meer: Drie tips om artsen succesvol een e-mail te sturen
Een aantal jaren geleden stond in een rapport van Microsoft dat onze gemiddelde aandachtspanne is gezakt naar net boven de acht seconden. ACHT! Niet veel…
-
Meer: Wat heb je nodig voor de marketing van weesgeneesmiddelen?
Introductie Marketing voor weesgeneesmiddelen lijkt in eerste opzicht aantrekkelijk maar biedt ook zeker uitdagingen t.o.v. de klassieke farma-marketing. De marktomvang voor weesgeneesmiddelen en zeldzame ziekten…
-
Meer: LinkedIn efficiënt en effectief inzetten bij farmamarketing
Iedereen staat open voor contact mits de content en oplossingen relevant en waardevol zijn! Met een multichannel aanpak probeer je zo veel mogelijk impact te…
-
Meer: In 6 stappen naar een effectief contentmarketingplan
Marketing is ‘the act of telling a story that people want to hear En dus in veel gevallen een andere insteek dan we met zijn…
-
Meer: ZONDER EMOTIE GEEN ENGAGEMENT!
Wat maakt de reclame van Nike, Heineken en Centraal Beheer (even Apeldoorn bellen) zo krachtig? Juist, de emotie. Ze spelen in op het gevoel en…
-
Meer: Durf anders te zijn, want voor middelmaat is geen plaats meer!
Einstein zei ooit: “Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg”. Ofwel, zonder te veranderen zal je nooit weten of je een…