In onze dagelijkse samenwerking met opdrachtgevers komen we regelmatig onderwerpen of uitdagingen tegen die onze aandacht trekken.
We verdiepen ons er graag in en schrijven erover.
-
Product positioneren vanuit de wereld van de patiënt. ZEKER DOEN!
Lees verder: Product positioneren vanuit de wereld van de patiënt. ZEKER DOEN!Binnen onze industrie gebruiken we vaak de begrippen customer focus, product focus en patient focus. Van mij zouden we het alleen over de patiënt mogen hebben, want ik geloof dat we in onze communicatie richting artsen hier meer mee kunnen bereiken. De definitie van Patient Centricity…
-
Wat doe je als je weet dat mensen geen advertenties lezen…
Moet je dan je uitingen veranderen? Of helemaal vervangen door andere communicatie en dragers? Want in de wetenschap dat: De oplossing is op…
-
‘THE HOLY GRAIL’: MAXIMALISEER JE KLANTCONTACT!
Iedereen staat open voor contact mits de content en oplossingen relevant en waardevol zijn! Wellicht een open deur, maar kijk eens naar je…
-
Drie tips om artsen succesvol een e-mail te sturen
Een aantal jaren geleden stond in een rapport van Microsoft dat onze gemiddelde aandachtspanne is gezakt naar net boven de acht seconden. ACHT!…
-
Wat heb je nodig voor de marketing van weesgeneesmiddelen?
Introductie Marketing voor weesgeneesmiddelen lijkt in eerste opzicht aantrekkelijk maar biedt ook zeker uitdagingen t.o.v. de klassieke farma-marketing. De marktomvang voor weesgeneesmiddelen en…
-
LinkedIn efficiënt en effectief inzetten bij farmamarketing
Iedereen staat open voor contact mits de content en oplossingen relevant en waardevol zijn! Met een multichannel aanpak probeer je zo veel mogelijk…
-
In 6 stappen naar een effectief contentmarketingplan
‘Marketing is ‘the act of telling a story that people want to hear’ En dus in veel gevallen een andere insteek dan we…
-
ZONDER EMOTIE GEEN ENGAGEMENT!
Wat maakt de reclame van Nike, Heineken en Centraal Beheer (even Apeldoorn bellen) zo krachtig? Juist, de emotie. Ze spelen in op het…
-
Durf anders te zijn, want voor middelmaat is geen plaats meer!
Einstein zei ooit: “Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg”. Ofwel, zonder te veranderen zal je nooit weten of…
-
Succesvoller opt-ins verzamelen van artsen? Het zijn net mensen, dus benader ze dan ook zo!
Binnen de farma wordt het opbouwen van een e-maillijst met opt-ins van artsen als de heilige graal van de omnichannelstrategie gezien. Je kunt…
-
HELP!! Hoe krijg ik in hemelsnaam online meer aandacht van mijn artsen?
Helaas…. het binnenstappen in een spreekkamer van de arts is er steeds minder bij. Artsen geven steeds vaker de voorkeur aan contact via…